Ingen kraft...

..och hemma ser det ut som fan...
Har ingen ork att göra iordning, ingen ork att packa det sista inför flytten... Vi får nyckeln på måndag, inte många dagar kvar nu.
Man tar sig knappt fram någonstans...

Har världens huvudvärk... hoppas det går bra att jobba ändå! Får ta en värktablett..
Nej, nu är det dags att rycka upp sig!

Till alla vänner.. jag hoppas att vi snart kan ses..
Mitt vanliga jag, som brukar planera flera veckor i förväg, finns för tillfället inte.. nu är det en max två dagar i taget som gäller.
_______________________________________________________

" Tänker på dig "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: mi

Jag kan komma och hjälpa dig att få lite ordning om du vill.. kram

2009-12-08 @ 18:44:25
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0