God jul - gott nytt år & välkommen till helvetet!

Fy fan... Ovisshet är det värsta... Tankarna snurrar och vimsar iväg på vägar som ingen vill gå! Jag vill aldrig mer höra det ordet, ordet på 6 bokstäver som förändrar så många människors liv!
Inte i hela mitt liv trodde jag att vi skulle hamna här...

Skulle åkt till vårdcentralen idag men blir uppringda och skickade direkt till sjukhuset. Svaren på de första proverna fick vi idag men många många fler prover skulle tas..
Några provsvar får vi på imorn eller på torsdag, andra inom en vecka.. Jag håller tummarna att allt kommer att bli bra..
För tillfället känns allt bara snurrigt & tankarna är över allt!
När läkaren sa att det kan vara ****** brast allting. Tårarna har runnit i mängder och jag bara önskar att provsvaren kunde komma idag! Så att vi verkligen får veta vad som är fel.
Det är helt overkligt! Ena sidan av mig säger att det absolut inte kan vara så medan andra sidan vet att risken finns! Det går inte att beskriva hur det känns.. så overkligt, så fruktansvärt!

Det började med diagnosen ryggskott & nu? Har inte en aning - kanske ska man förbereda sig på det värsta.. men det gör så jävla ont! Om man förbereder sig på det värsta blir chocken inte lika stor och om provsvar säger något mer positivt kommer det kännas bättre... men nu.. att gå och oroa sig för att det kanske kan vara det allra värsta är jävligt jobbigt!

Tog ledigt från jobbet idag, kanske var det bra.. hade nog inte kunna koncentrera mig!

_______________________________________________________________________________

" Är det nu man ska blunda för verkligheten och leva i en fantasi? "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: mi

Jag kan bara gissa mig till vilka hemska ord det kan har varit som yttrats inför era öron, men jag finns här om du vill, glöm aldrig det.

2009-12-01 @ 20:25:50
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: Robin Hagström

Ring mig direkt när du ser detta.. Vill inte ringa själv o störa er! Tänker på er

2009-12-02 @ 00:49:55
URL: http://tintin1331.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0