För jag hade ju inga kläder innan...

Hemma från ett varv på stan med Emmie... Det jag skulle köpa var; två stycken duschdraperier, fållfixeringsband, glödlampor och läsk.. Efter mycket om och men hittade jag tillslut duschdrapier och det blev riktigt bra =) Fållfixeringsband och glödlampor lyckades jag också få med mig hem. Men läsk glömde jag. Det var alldeles för kallt påvägen hem för att jag skulle komma ihåg det. Har nu lämnat över ansvaret att köpa det till Andreas.

Saker som inte var planerade inköp men som jag fick med mig hem iaf var: tvålkopp, nagelborste, tandbortsmugg, en svart kläning och en rosa långärmad tröja. För jag hade ju inga kläder innan.. =)
Funderar dock på att lämna tillbaka tvåkoppen (för hur ofta använder man den?) Ska istället köpa en tvålpump - mycket bättre!

Imorse när jag skulle gå hemifrån och tar upp mina och Andreas vantar ur en påse känner jag lukten av lacknafta.. hm.. Köpte det igår och tydligt så har den oöppnade flaskan läckt - mycket konstigt men så är fallet. Det luktar jättestarkt här inne jag jag funderar på att spraya parfym överallt för att få bort den hemska lukten. Som tur var hade det inte läckt mycket men iaf - det luktar verkligen inte gott. Flaskan är nu i alla fall flyttat ut på balkongen.

Ska fixa lite här hemma nu för att om ett tag börja göra mig iordning inför kvällen.
Hoppas ni alla får en trevlig kväll och ett gott nytt år!

______________________________________________________________________________

" Där mitt hjärta finns "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0