Fånga dagen...

En ny dag och jag är fortfarande helt slut. När jag vaknar känns det som att jag aldrig kommer att kunna ta mig upp ur sängen. Men det finns alldeles för mycket att göra för att ligga kvar i sängen. Så det är bara att sparka sig själv i röven och gärna i ansiktet också för att vakna till lite mer.

Igår träffade jag min Linda, som var här en sväng från Sthlm. Fick en tavla eller var man ska säga.. eller rättare sagt en text "Fånga dagen". Den kommer att få sitta någonstans i lägenheten där den verkligen syns. =) Så man varje dag kan på minna sig själv!

Andreas, som varje dag lyckas komma upp ur sängen hur tidigt som helst, har åkt med sin bror för att titta på en bil. Själv har jag inte kommit ur mitt nya tantnattlinne (hihi) och min morgonrock. Sitter i soffan och tittar på nyhetsmorgon och Gustaf Skarsgård. =)


Snart dags att hoppa in i duschen och börja göra något vettigt idag!
Hörs senare!

___________________________________________________________________________

" Hoppas på att det denna gång ska vara annorlunda "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0