Fan vad vi är duktiga!!

Nu har vi flyttat saker hela dagen.. full fart från morgon till kväll. Imorse när jag vaknade var det dags att packa ner ännu mera saker i lådor och kassar. Klockan 13 hämtade jag upp Emmie och vi lastade in sakerna i lägenheten.
Vi käkade lite mat och direkt efter det åkte vi tillbaka till gamla lägenheten och flyttade ännu mera saker.
När vi hade lastat in sakerna från andra rundan började vi plocka upp lite saker och få lite ordning - så mycket ordning det går att få bland massvis med kartonger och saker.
Efter ett tags upppackning bestämde vi oss för att ta ytterligare en runda och vi åka tillbaka till den andra lägenheten.
När vi fått in alla sakerna i nya lägenheten gav vi upp för dagen! Vi hann med massor och vi är supernöjda! Jag skjutsade hem Emmie och klockan hade hunnit bli 20:30 innan jag kom innanför dörren hemma.
Jag är verkligen hur tacksam som helst över att du har hjälp mig Emmie - hade aldrig klarat detta utan dig! =)

Nu börjar det bli riktigt tomt här.. Snart ekar det i alla rummen.
Imorn blir det iaf ett lass till på förmiddagen. Efter det ska jag träffa Robin för en fika.
Kl 15 bär det av mot Linköping för att hälsa på Andreas. Han är verkligen nyfiken på hur det ser ut i lägenheten nu.. hihi... Hoppas att han får komma hem i helgen så han får se!


Är faktiskt lite trött nu.. så jag håller tummarna för att jag kan somna lite skapligt! Igår blev nog klockan tolv innan jag försvann in i drömmarna.


__________________________________________________________________________

" Bara några få ord kan ge så mycket - det värmer verkligen "

// Lisa







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0