En till på sjukhus...

Söndag igen.. Andreas åker tillbaka till sjukhuset idag. Men innan det ska vi ut och käka hos hans föräldrar, kolla parkering till nya lägenheten, åka till Andreas jobb och fixa med sjukersättningsgrej och förhoppningsvis hinna packa ner lite mer saker tills imorn..

Det snöar för fullt ute, ingen höjdare. Men men vi får väl leva med det. Har ju klarat oss ifrån snön länge nu.
Idag har jag inte hunnit med så mycket än, packat lite saker inför flytten - men mycket mer har det inte blivit. Ska snart göra mig iordning för att åka till Andreas föräldrar.

I fredags när jag hade jobbat klart ringde min bror från Göteborg. Han berättade att han låg på sjukhuset. Hmm.. va fan! Hur har detta gått till.. helt plötsligt mår alla dåligt!
Läkarna trodde att det var blindtarmen som spökade.. Han ligger fortfarande kvar på sjukhuset och får en massa medicier. Läkarna hoppas på att de sa slippa att operera men än så länge vet de inte.
Förhoppningsvis slipper han operation och får komma hem snart!!
Allt händer på en gång...


Imorn är det dags att hämta nyckeln till nya lägenheten. Då blir det direkt dit och städa och plocka in lite saker.
Imorn kväll är det även möte med styrelsen på jobbet kl. 18 och på tisdag är det HLR-kurs 17:30-19:30..

_____________________________________________________________________

" Det är i dessa lägen som man märker vilka som verkligen bryr sig "

// Lisa





Kommentarer
Postat av: mi

Hej, jag tänkte eftersom att jag går många förmiddagar och du inte jobbar mer innan jul kanske jag kan hjälpa dig i veckan lite? Om inte du hör av dig så kanske jag ringer i veckan så får vi se om du har tid att prata lite så kan vi bestämma lite :)

Många stora varma kramar.

2009-12-13 @ 16:01:47
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0