Du läser mig kapitell för kapitell...

Jo men kanske är det ändå så att det är skillnad.. men att vissa delar av det hela är lika..

Idag har jag fart runt på stan med mamma. Köpt julklappar till kusinerna. Spännande värre när mamma ska titta på allting - även när man hittat saker som är bra.
Väl klara på stan åkte vi till Ingelsta för att handla på systemet.. pappa skulle ha wiskey, glögg och champagne till sina anställda och andra muppar runt om i stan. Man känner sig rätt störd när man packar en vagn full och framme i kassan säger notan över 7000:-.. Folk bara tittade och undrade va fan vi skulle med allt detta till!


Snart är allt framme i ljuset o jag undrar om det är så att det är bra.. på ett sätt känns det som en stor lättnad. Kanske är det ett steg mot att bli sig själv. Att erkänna vad man tänker, att säga vad man undrar och få svar på sina frågor.. Vi tar ett steg i taget för att inte rasa saker som förfarande håller saker och ting samman!

Ikväll blir jag nog själv här tror jag.. Funderar på att ringa runt till en massa människor för att ha någon att prata med. För att slippa känna mig helt själv. Tänkte också försöka plocka lite bland sakerna här.. Har blivit  bättre men det är fortfarande saker överallt!
Förtillfället är det musken som håller mig sällskap..



Hörs senare!

____________________________________________________________________________

" När man är rädd för sig själv och sina egna tankar, när man inte litar på sig själv "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0