Hemma idag

Läkarna ändrar sig på ett par sekunder... Först skulle han på lugnande genom tablett - istället blev det genom dropp. Först skulle han operera bort en lymfkörtel - nu ska han inte det.
Det är snabba svängar som man inte riktigt är med på..

Igår - efter en natt på sjukhuset i Linköping åkte jag hem. Jag jobbade på kvällen - första dagen på en vecka. Det kändes ganska skönt, även om det var lite jobbigt - hjärnan var inte riktigt med. Efter jobbet åkte jag hem. Jag var helt slut.
Sov första natten utan Andreas efter att han blev sjuk. Det kändes också konsigt men det gick ganska bra.
Imorn fyller Andreas år. Vilken jävla födelsedagspresent han fick!

Idag blir jag hemma, åker till Andreas imorn igen. Tänkte jag skulle försöka jobba hela denna veckan.
Idag ska Andreas ta ytterligare benmärgprov och kanske att han ska göra en till blodtransfusion.
Cellgifterna blir nog inte insatta idag. Jag hoppas att det blir av imorn. Vill att det hela ska komma igång - vill inte vänta längre.


_____________________________________________________________________

" Klarar vi detta - klarar vi vad som helst "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0