När hela världen står utanför...

Emmie har varit o hämtat flyttkartonger och banankartonger. Hon ska ju flytta snart, spännande spännande. Ser fram emot att få se hur hon ska bo.



Ny bil inhandlad.. Är nu ägare till en volvo 855r -97   =) Toppen! Andreas och Martin är påväg hem & och jag har inte fått något gjort - förutom att duscha. Jag är verkligen effektiv! Hihi..
Snart blir det ut och åka finbil..
Skulle kollat på en ny tv idag men kanske får det bli imorn, beror på vad klockan säger när bröderna Ohlsson kommer hem. Imorn blir det mycket att göra; kolla på soffa och lampa, Andreas ska ta blodprov på sjukhuset, vi ska byta bäddmaddrasserna som vi fick i julklapp, vi ska fixa parkeringstillstånd och så kanske kolla på nya tv om vi inte hinner det idag.


Skulle lagt upp bilder men eftersom min kära mor är med på två av dom och hon inte vill var med så måste jag ju fixa till bilderna först. Och eftersom jag inte har något bra program för att ändra bilder får jag vänta tills jag har det eller tills jag kan få lite hjälp.
Jag slänger upp två låtar istället - som jag har lyssnat på nu under dagen.
Man hittar mycket när man river bland gamla skivor.. =)

Jumper - När hela världen står utanför


Jakob Hellman - Hon har ett sätt


____________________________________________________________________________________

" Någon annan - någon jag tycker om mycket mer "

// Lisa





Kommentarer
Postat av: mi

Men vore du likadan så skulle inte du behöva min hjälp. Och jag tycker om att hjälpa till, för det betyder att jag är behövd och får jag känna mig behövd så känner jag mig omtyckt och lite älskad, och känner jag mig omtyckt och älskad så är jag lycklig. Så var glad för min skull o inte annat ;) kram

2009-12-27 @ 21:03:58
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0