En mycket annorlunda jul...

Allting känns konstigt.. väldigt konstigt och annorlunda. Imorn är det julafton och jag har verkligen ingen julkänsla, inte för fem öre. Detta trots att det ligger massor med snö ute. När jag varit på stan har jag inte lagt märke till julpyntet som varit - för jag antar att det är pyntat? Känns tråkigt!
Idag blir det att fortsätta plocka här hemma. Måste hitta någonstans att lägga alla tomma kartonger. De är för tillfället ivägen! Men nu börjar jag få lite ordning här hemma. Känns inte längre som att jag bor i kartonger.

Andreas kommer hem idag. Martin slutar senast kl 14 och då åker han till Linköping och hämtar Andreas. Skönt att han inte kommer hem så sent. Som det ser ut nu för Andreas så kommer han hem idag, ska ta blodprover på sjukhuset i Norrköping den 28:e, få cellgifter dagen före nyår (bara åka till Linköping över dagen) och sen ska han tillbaka till sjukhuset i Linköping den 4:e eller 7:e januari. Andreas värden går uppåt och det är nog därför läkarna tillåter honom att vara hemma så länge - och det är jag glad för! =)

Det där med bil var det ju också. Han från Sthlm kommer och tittar på Audin på lördag. Andreas har också hittat en annan bil.. igen.. Den är här i stan och förhoppningsvis kan vi åka och titta på den redan idag.

Ikväll får vi besök här hemma.. =) Martin, Fridell och Emmie kommer på besök. Vi ska käka lite och bara ha trevligt.
Imorn är det som sagt julafton och hela mitt liv har jag åkt till Karlskoga och firat julafton med min mormor och morfar och mina kusiner. Denna jul blir annorlunda. Imorn ska hela min familj ut till Andreas föräldrar och fira jul med dom. Vi skulle vara där kl 11:30 så det blir sovmorgon. Det har jag aldrig haft på julafton - det är mycket som är nytt!



Det är inte ofta man hittar en person som man kan prata med allt om.. som man bara kan ligga och stirra upp i taket med, som man kan ligga tyst med i flera timmar! Jag han hittat en sån person och det är jag mycket tacksam för! Detta är någon jag aldrig kommer att låta gå..någon som alltid kommer att betyda massor massor för mig! Tack för att du finns!
Även om jag igår kväll var helt slut var det skönt med sällskap..

__________________________________________________________________________________

" Jag kommer inte att försvinna "

// Lisa










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0