Hur vet man vad som är rätt??

Somnade 23:30 igår...först var jag jättetrött och helt plötsigt blev jag pigg igen. Men lyckades iaf somna. Sov faktigkt väldigt bra för första gången på länge. Tänkte att jag skulle sova lite längre idag. Men 8:20 imorse ringde min mobil.. Hmm... det var Andreas. När vi hade pratat klart var det ingen mening att somna om utan det var bara att traska upp.


Strax blir det att hoppa in i duschen, göra sig iordning och börja plocka bland alla sakerna här hemma.
borde ta tag i köket.. men det är vekligen den tråkigaste delen men jag får väl tvinga mig själv att fixa där idag.
Nu har jag ringt runt om parkring iaf.. fan vilket styr. Blir tokig men förhoppningsvis ska det vara löst nu!


Plan Three - Brush It Off



Hur ska jag veta vad som är rätt och vad som är fel.. känns ibland som att det inte spelar någon roll vad jag säger och gör.. det blir konstigt oavsett! Finns mycket mer att säga och kanske krävs det massor med tid för att kunna lösa detta men om viljan finns så går det och då är det bara att prata!! Jag bryr mig för mycket för att låta detta vara som det är!


_________________________________________________________________________________________

" Det är mycket jag vet men ibland är det verkligen en omöjlighet att läsa dina tankar "

// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0