Verkligen supertrött...

Nu har jag slagit ihop i soffan... har plockat med alla saker här hela dagen och är hela slut, både i huvudet och i benen eftersom jag sprungit runt i lägenheten hela dagen..
Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir. Mamma och pappa vill att jag ska komma och käka mat.. hm.. vet inte riktigt om jag orkar åka iväg. Lockar nog mer att ligga kvar här i soffan, tända lite ljus och titta på tv. =)


Imorn kommer Andreas hem igen. Han får cellgifterna kl. 10 och kl 11 tror jag att han sa och ca 13 får han åka hem. Martin ska hämta honom.
Idag har det tydligen ringt någon som vill köpa Andreas Audi - det gillar vi. Han kanske kommer och titta på den imorn.
Dessutom har Andreas hittat en annan bil som han vill ha.. En V70r. =) Troligtvis kommer det bli så att vi kommer sälja min kära 740. Andreas behöver ju förtillfället ingen bil eftersom han inte är hemma så mycket. Det innebär att jag förhoppningsvis snart kommer att åka finbil!! =) Nice...


Måste laga mat snart.. igen.. hmm.. det är inte lätt att äta.. eller egetligen är väl problemet att laga maten. Inte alls kul. Fort ska det gå, och då är det ju lättare att välja att inte laga mat alls. Då sparar man ju tid!


______________________________________________________________________________________

" Alla har vi våra dåliga dagar "

// Lisa








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0