Nu är alla saker flyttade...

Nu har vi stökat klart för idag.. Vi har flyttat alla sakerna och börjat plocka ihop lite möbler. Databordet är klart, båda matborden är på plats, den röda bäddsoffan som senare ska stå i arbetsrummet är nu våran vardagsrumssoffa tills vi har köpt en ny soffa.. Det får bli nästa helgs projekt.. =) Har hittat en jättefin divansoffa på Chilli men jag måste mäta lite här hemma o sen om den får plats.
Sängen är ihopplockad och bäddad, de flyttbara garderoberna står på rätt ställen.. Detta blir verkligen toppen! Imorn ska jag plocka ihop bokhyllan som ska stå inne i arbetsrummet. När den är klar kommer jag kunna få bort massor med saker från vardagsrummet. Så imornkväll kommer det se mycket bättre ut här. Inte saker överallt och så blri det lite mera ordning. 
Så nu ligger jag har i soffan och är supertrött.. ska bli skönt med en lugn kväll. Andreas sitter här bredvid. Han har spanat in vart närmsta pizzeria är så om ett tag blir det en promenad till pizzerian några minuter bort för att fixa lite kvällsmat.

Imorn åker Andreas tillbaka till Linköping. Vi håller tummarna för att han får komma hem på julafton.
Själv ska jag träffa Jenny o käka lunch o ta ett varv på stan. Måste kolla de sista julklapparna också.. Har ju inte riktigt varit prioriterat de sista veckorna att fixa julklappar. Men imorn måste jag fixa de sista!
Senare ska jag se på film med Robin. Ska titta på Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden. Hoppas verkligen att de är bra..


Snart dags att traska bort till pizzerian.
Ha en bra kväll!

_____________________________________________________________________

" Ny lägenhet - Ny start "

// Lisa




Kommentarer
Postat av: mi

De är bra , eller ja jag tyckte de iaf. Vilken pizzeria? Den som ligger i spårvagnshörnet? Jag hörde att filmerna kom fram i alla fall.. kram. (säg till i fall att du behöver hjälp med något mer eller bara vill ses, jag är ledig från och med måndag). kram

2009-12-19 @ 20:58:50
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0