Snöbollskrig - vem är med?

Själv tycker jag inte att det är särskilt mycket saker kvar att packa ner och flytta över till nya lägenheten.. men när mamma var här idag tyckte hon att det var massor kvar. Vi får väl se. Blir ett par vändor imorn också.
När jag packar imorn förmiddag får jag bara spara det som jag verkligen behöver framme under helgen. Nästa veckan bor jag ju i andra lägenheten! Nu måste Lisa vara hårt mot sig själv!
Massor med kläder måste ner. Nu får jag i förväg bestämma vad jag ska ha på mig i helgen - det blir inte lätt vill jag lova!
Saker från badrum och arbetsrum osv måste också ner.. hur ska detta gå? Vad är det man verkligen behöver??

Till något annat... Fick höra av en jobbarkompis idag att jag gått ner massor i vikt.. hmm.. va? Var? Det syns ju verkligen inte.. snarare känns det som att jag har gått upp i vikt.. men men..



Det jag är rädd för... att saker och ting ska förändras. Förändras för mycket! Jag vet att jag måste finnas där.. men jag... jag måste ju också..
Det är mycket som kommer att sättas på prov och jag är livrädd!!


Backstreet Boys - Don´t wanna lose you now



Snöbollskrig... det måste vi fixa snart!! Fan så kul.. o så länge sen! Hihi... Någon vill vara med??
Nu när det ligger snö på marken kan man ju lika gärna utnyttja den!! =)


____________________________________________________________________

" Hur fan ska detta gå? "


// Lisa


Kommentarer
Postat av: mi

Det ser ut som om du har gått ned, det gör det. Och vi löste ju alla saker som skulle packas väldigt bra, jag är enormt stolt över oss! Och när du inte orkar vara där så finns jag där för dig. Man kan inte hålla allting uppe hela tiden, det gäller bara att hitta rätt person att anförtro sig åt.. Kram

2009-12-16 @ 21:43:01
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0