Första cellgiftsbehandlingen avklarad

Att man kan vara så trött.. jag förstår inte. Är helt slut!
Men idag har jag faktiskt fixat lite här hemma. Har städat lite och diskat! Känner mig hur duktig som helst!

Igår var jag och hälsade på Andreas i Linköping. När jag och hans mamma kom dit var han jättetrött och låg och sov. Han piggnade till efter ett tag men somnade till igen efter någon timma.
Precis innan vi skulle åka hemåt igen fick Andreas sin första cellgiftsbehandling. Innan det hade han fått en massa cortisontabletter och tabletter mot illamående.
För att rensa kroppen innan, under och efter behandlingen skulle han också få 3liter natriumklodrid tror jag att det heter, vilket ska vara vanligt koksalt.
Efter allt detta skulle han få två påsar med blod också..

Nästa cellgiftsbehandling som han ska få blir om en vecka som det är sagt nu. Förhoppningsvis får Andreas komma hem en sväng i helgen.. =) När jag pratade med honom nyss lät han väldigt pigg och han sa att han mådde bra!

Nej, nu måste jag fixa lite till, sen äta och sen jobba.
Imorn är det sista dagen - sen är jag ledig!


_____________________________________________________________________________

" det är inte alltid lätt "

// Lisa



Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Lisa.

Tänker på er nu, hoppas att allt kommer gå superbra, vilket jag tror!!! Andreas är en stark kille som kommer klara det här. Och med dig vid sin sida kommer det gå toppen.



Lycka till!



KRAM!

2009-12-10 @ 21:03:11
URL: http://singelmorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0