Dags för ännu en vecka ensam

Hemma igen... Har varit ute hos Andreas föräldrar. Som vanligt går det upp och ner i hur Andreas mår. Mesta tiden låg han inne i sängen och sov.
För ett tag sen skjutsade hans pappa honom till Linköping. Jag orkade inte följa med. Istället ska jag dra igång musik och packa ner en massa saker.
Kanske får Andreas komma hem nästa helg igen. Men nu väntar en vecka ensam igen. Får hitta på en massa saker, inte vara hemma så mycket eller ta hem en massa folk. Nu ska jag ju inte jobba heller - förutom ett möte imorn och en kurs på tisdag.
Vill träffa mina vänner nu.. det var för länge sen. Hoppas verkligen att jag kan få ihop det nu i veckan! Saknar er massor!

Eftersom Andreas får sina cellgiftsbehandlingar på onsdagar kanske han varken kan vara hemma över jul eller nyår. Vi får väl se vad läkarna säger. Och detta som skulle bli första julen som Andreas och jag skulle fira tillsammans.. hmm... hur blir det nu då?


Lillebror ligger kvar på sjukhuset i Göteborg, kanske får komma hem ikväll. Mamma och pappa som är nere och hälsar på honom kanske åker hem ikväll.. vilket jag hoppas på - mamma ska hjälpa mig i nya lägenheten imorn.

Coldplay - Viva la vida


________________________________________________________________________

" Drömmer mig tillbaka till en annan tid "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0