Dagarna som gått...

Tiden går så himla fort.. och det känns inte som att man hinner med något. Jag har blivit genomförkyld igen - går och nyser hela dagarna och ögonen rinner och känns helt trötta. Känner mig jättetrött - speciellt på morgonen, då är det nästa en omöjlighet att ta sig upp ur sängen.

Julafton var trevlig - den firades med mamma, pappa, lillebror, Andreas, hans föräldrar och hans morfar. Massor med mat blev det och som vanligt äter man för mycket..! Åkte hem skapligt eftersom både jag och Andreas var trötta.
Igår hmm.. mitt minne sviker . Det är alldeles för mycket att tänka på och jag glömmer vad jag gjort och vad jag ska göra.
Igår kväll var jag i alla fall på fest i Haga.. inte alls mycket folk vilket var riktigt skönt. Träffade lite nytt folk och hade superkul! Skulle blivit ugång men med tanke på att jag är genomförkyld var det bra att vi inte for ut på krogen. Tiden går fort när man har roligt och helt plötsligt var det dags att dra sig hemåt!

Idag har jag på morgonen varit och köpt en ny tvättmaskin som nu under kvällen har satts på plats och efter mycket om och men fungerade den. Har dock inte testat med kläder i men jag hoppas att det ska gå bra. Annars blir jag tokig.. hihi..
Idag har Andreas sålt Audin - vilket känns toppen. Nu ska vi bara hitta en ny bil - 740 kommer vi troligtvis att behålla men inte åka med så ofta.

Imorn blir det förhoppningsvis lugnt. Jag tänkte ha en sån där "ta hand om sig själv"-dag. Om det inte händer något annat spännande.
Det jag vet är att vi ska titta på en ny tv någon gång under dagen och att Andreas och Martin kanske ska åka och titta på en bil. Men jag följer kanske inte med och tittar på bilen. Känns som att det kanske finns bättre saker att hitta på!

Ikväll blir det lugnt.. ska försöka sova tidigt för att kunna bekämpa min förkylning. Jag proppar i mig c-vitaminbrus och tar en massa nässpray så jag hoppas att jag snart blir av med detta skit!

_______________________________________________________________________

" Hur är egentligen tanken? "

// Lisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0