Att en kram kan betyda så mycket!

Det där med att somna på kvällarna är fan inte lätt alltså... Gick upp kvart i nio idag. Känner mig riktigt duktig! Så jag hoppas att det går lättare att sova idag. Gick ju faktiskt upp ca 30minuter tidigare än jag gjort de senaste dagarna.

Imorn ännu en resa med saker till lägenheten, men nu är det verkligen inte mycket kvar. På lördag kl 9 börjar vi köra de stora sakerna. =)

Var skönt att få träffa Andreas idag. Problemet är ju bara att jag inte får vara nära honom. Inga kramar och absolut inga pussar - i och för sig har det varit så ett tag nu men nu är det verkligen NEJ! Nu har hans imunförsvar rasat  i botten och det är inte säkert att han får komma hem imorn. Det beror på hur hans värden ser ut imorn. Läkarna avgör om han är tillräckligt stark för att få åka hem en sväng.
Visste ju att det skulle bli så här men jag undrar hur det kommer att bli - hur jag ska klara detta! Att inte ens få ge honom en kram. Jag hoppas att det kommer blir bättre snart! Att jag någon gång ibland kommer att kunna krama honom.. Hur ska det annars bli?


Nej, mot sängen och förhoppningsvis någon underbar dröm =)
Självklart glömde jag att plocka fram kaffefiltrena förut men nu ligger de precis innanför dörren så att jag snubblar på dom när jag går ut imorn.. så glömmer jag dom då.. hmm... då är det något som verkligen inte stämmer.. haha..
________________________________________________________________________________

" Klart att det handlar om vem det är... Kramar värmer och betyder så mycket. "

// Lisa



Kommentarer
Postat av: mi

Kramar betyder oerhört mycket, det finns studier som visar att barn som inte fått kramar och blivit omfamnade inte utvecklat sin hjärna tillräckligt. Det var stora skillnader på barn vid tre års ålder. De växer inte upp utan närhet helt enkelt. Jag tror att kramar är minst lika viktigt nu! Eller ja vi har ju redan utvecklat vår hjärna, men vi kan nog brista socialt eller få andra bestående men.

Jag vet att de inte alls betyder lika mycket, men du kan få hur många kramar du vill av mig.

2009-12-18 @ 10:19:38
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0