Vatten är nya groggvirket

Fest igår?? Japp japp...
Presenten jag köpt och gav bort igår var en liten voodo-docka.. hihi.. Angel hette den och den skulle se till att personen som hade dockan skulle skyddas från svårigheter och dockan skulle även hjälpa personer som hade det svårt. Tyckte att dockan passa perfekt.. Inget illa menat det var mer för att visa att jag bryr mig. Dockan blev riktigt poppis dock kanske den inte riktigt användes till rätt saker?
Tanken är nog inte att man ska sätta sig i trubbel och sen hålla upp dockan och hoppas på att dockan skyddan än.. hahaha.. verkligen smart!
Vi får väl se om den fungerar.

En av de som var med igår satt och kämpade med sin grogg i flera timmar och efter ett tag säger hon - "det smakar ju vatten " Människan har alltså blandat vodka och vatten. Det där med varannan vatten har fått en ny betydelse. Till sitt försvar säger hon att det för några dagar sen var sprite i flaskan och inte vatten och att det måste ha varit hennes massa som hällt i vattnet.. hm...
Så nya groggvirket är nu vatten - dock tydligen ingen höjdare! Och kanske inget som bör testas!

Sitter för tillfället i min bil ute på landet, Andreas står i verkstan tillsammans med sin pappa och planerar hur hyllor och annat ska sitta..
Ska hem till mina föräldrar sen och fira min bror som fyller år imorn. Han ska snart flytta hemifrån och till Göteborg där han ska plugga i fem år.


_______________________________________________________

" Jag är bak-fruset groggvirke!!! "

// Lisa

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0