Höst??

Himpa har stängt.. det börjar bli kallt ute, på några träd har löven börjat ändra färg - det är höst!

Känns alldeles vimsigt idag.. ingen ork och ingen vilja.. Var på gymmet förut men det gick inget vidare. Mådde inte så bra och tog det ganska lugnt.. även om det är svårt att ta det lugnt när man väl har tagit sig till gymmet.. Just för tillfället känner jag för att lägga mig under täcket och sova!!

Igår hade jag möte med en av cheferna och sen var det möte med några i styrelsen. Efter mötena åkte jag ut till svärföräldrarna och sedan vidare till Andreas morfar och hans sambo. De hade massor med saker de skulle göra sig av med och de ville att jag och Andreas mamma skulle kolla igenom om vi ville ha något. Det var inte lite saker de hade rotat fram och det var inte lite saker som kom med därifrån; Stolar, dukar, gardiner, mattor, krukor, filtar, tavlor, vaser och en massa andra saker... har inte tittat igenom allt, tex massa påsar med dukar. Det tar ju ett tag och vi ville inte sitta och titta på det där ute.
Just för tillfället står sakerna hos Andreas föräldrar. Det var så mycket saker att jag inte skulle fått med det själv från bilen. Andreas hade gått och lagt sig när jag kom hem så honom ville jag inte störa. I slutet på veckan blir det att åka ut dit och titta igenom alla sakerna och se vad jag ska ha med mig hem.

Mina föräldrar har börjat spela golf.. och istället för att gräva ner mig ännu längre så följer jag med dom på deras lektion idag..

____________________________________________________________

" Kunde ha blivit fyra dagar i repris "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0