För mycket folk?

Vaken igen och hyfas pigg.. Kanske borde äta något?
Ska in till stan snart - lämna mobilen. Många av mina nummer har försvunnit nu eftersom mobilen inte ens startar - så bara så ni vet - måste samla in dom igen!! hihi..
Andreas jobbar. Har precis löst problemet om vad som ska göras ikväll - filmkväll. Än så länge är det inte så många men förhoppningsvis blir det några fler!

Imorn ska vi till Andreas föräldrar tillsammans med typ 40 andra människor.. Hmm... just nu känns det som att det är alldeles för mycket människor. Får väl se hur länge jag orkar..!

Hej hopp lite mat ska fixas innan jag åker till stan.. om jag orkar vill säga.. =)

_____________________________________________________

" Vad fan kan man säga? Vad finns det att säga? "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0