Snart jobb igen...

Sista semesterveckan.. Jag ska i och för sig jobba på torsdag men det börjar jag på allvar jobba på måndag nästa vecka. Ska bli riktigt kul. De två första veckorna, innan verksamheten börjar, blir det pappersarbete och massor med möten och utbildningar.
Hm.. så vad ska man hitta på resten av denna veckan då? Träffa massa vänner, träna massor massor, hoppas på bättre väder, kanske åka till Göteborg med bror på fredag? Lillebror flyttar ju nu... Annars vet jag inte riktigt.. Nått mer kul ska man väl kunna hitta på..!?

Idag har jag tränat och efter det åkte jag och mamma till blomaffären. Nu har jag massor med nya fina blommor i lägenheten. Förhoppningsvis kan de överleva längre än en vecka. De gamla står för tillfället på balkongen i väntan på bättre tider - eller att jag ska göra något vettigt med dem, typ slänga dem eller försöka få dem på fötter igen..

Imorn ska jag träna och träffa Jenny...


Detta var inte igår... haha
Shebang - Romeo


Shebang - Sheena is a punkrocker



___________________________________________________________________________

" Några små aborrar och en liten gädda "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0