Det gick ju det också...

Nu har det blivit mörkt, fan vad det går fort..
Vill ha sommaren tillbaka, tror att detta har varit den bästa sommar på länge..! Vill inte lämna den bakom mig!!
Kanske är hösten ganska mysig men egentligen kanske inte.. Precis i början är det inte alls kul.. efter ett tag är det ganska ok sen helt plötsligt innan det ens har blivit vinter och kallt vill man ha sommaren tillbaka..
Kanske är så att jag skulle göra denna vinter till den bästa vintern hittills.. precis som sommaren? Jo då bestämmer jag det!! Så blir det! Ingen återvändo...

Snart blir det tv´n och Oskyldigt dömd..
Ska försöka hålla mig vaken, är helt slut. Börjar bli gammal, klarar inte längre av att vara ut sent flera dagar i rad.. Haha tragiskt!

______________________________________________

" Lite mascara - inget mer, nyduchad och helt ofixad - jo det gick ju det också.. "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0