Känner mig bättre...

Känner mig för tillfället lite bättre... Morgonen började i och för sig i kaos.. Efter att ha varit vaken drygt en timme och fortfarande kände mig helt borta ringde jag till pappa som fick åka till affären och köpa drickyogurt. Ha snart lyckats få i mig en hel. =) Gud va jag är duktig! Kanske kan få i mig lite mat idag?

Igår blev det ännu en kväll ute på stan.. Några timmar på Delhi med trevliga människor! Det är mycket bättre att vara ute och fara än att sitta hemma och glo. Man mår så mycket bättre..

Min mobil då.. jo då den mår nog ganska bra nu. Förmodligen var det fel på någon mast eftersom mobilen fungerade överallt utom hemma. Nu fungerar den även hemma.. så alltså uppdaterad mobil och nytt simkort i onödan?! Nja kanske inte eller jag vet inte varför man ska uppdatera en mobil egentligen.

Ikväll får det nog bli en hemmakväll.. Ska till jobbet imorn kl 8. Tänkte lägga mig framför tv med datorn i knät och titta på filmer och oskyldigt dömd på tv4.


_____________________________________________________________

" Bara några få ord kan förändra så mycket - klart du får ringa "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0