Ny kursplan & nya arbetstider

Idag börjar simskolorna för min del..
Mina nya arbetstider är:
Må: 15-20
Ti: 15-21:30
Ons: 15-20
To: 15-21:30
Fre: 8-18:40

Den nya kursplanen som nu har börjat användas har redan stött på problem - föräldrarna. Eller rättare sagt så kanske instruktörerna har lagt fram och presenterat det på fel sätt. Så har det iaf låtit när föräldrarna har ringt idag. Så nu har jag precis skrivit klart ett mail som ska förtydliga hur tanken är med den nya kursplanen.. Hoppas att det blir bättre nu!


Har försökt få upp Andreas ur sängen snart 2 timmar och det går inte alls. Lägger nog ner det projektet tror jag!



Raymond Crowe - A wonderful world

Något duktig kanske!?

___________________________________________________________________________


" Problem kommer alltid att finnas - vi måste bara lära oss att handskas med dem "


// Lisa


Kommentarer
Postat av: anne

oj, vad länge du jobbar på fredagar..

2009-08-31 @ 11:20:20
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0