En ny skola & många obesvarade frågor

Hmm...
Hemma igen efter att ha titta på den nya skolan. Min bror beskrev den som ett fängelse - det kan väl inte vara ett positivt betyg? Innuti var den väldigt modern men jag undrar hur de ska lyckas att genomföra de planer som är tänkta.. Klart att man har massor med idéer och tankar om hur man vill arbeta när man kan börja på en helt ny grund.. Hur det kommer att gå får tiden utvisa!
Själv har jag mängder med planer och visioner för simskoleverksamheten som jag ska förändra och sätta riktig snurr på till hösten!! Hahaha.. håller tummarna för att iaf några av de planer jag har kommer att fungera..

Ska nu fixa mina naglar och senare åka och träna - ikväll blir det spinning och core. Träna bort träningsvärken är målet. Måste träna lite mer ofta och lite olika muskler för att slippa denna träningsvärk..

Kanske var det bra att det blev så här just för tillfället.. Man kan inte ta allt på en gång.. Alla frågor som förhoppningsvis kan besvaras.. Allting som jag egentligen ville få fram stannade kvar inom mig. Är det så att när man vill säga så mycket så kommer det inte fram någonting? Varför? Kanske är det så att vi känner på oss att det inte är rätt läge att ställa de frågor man har.. Men varför kommer frågorna upp just vid dessa tillfällen - tillfällen då de inte ska ställas?

Chris Brown - forever


_______________________________________________________________________________

" När budbäraren är långsam är nyheterna goda "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0