Återträff med klassen - hiss eller diss?

Är det verkligen nödvändigt att dra upp allt gammalt? Träffa de som man inte träffat på 10 år? Till vilken nytta? Gamla klasskompisar - varför ska man träffa dem efter 10 år?
Är det inte så att de man vill ha kontakt med efter skolan har man kontakt med efter skolan.. eller?
Har pratat med vissa från gamla klassen och det är många som inte vill/kan komma. Är det fler som tänker som jag alltså?
Är det så att man kan tänka sig att gå på en klassåterträff om det är så att klassen har varit bra? Eller är det själva fenomenet klassåterträff som är fel?
Människor förändras - helt klart men är det så att gamla mönster upprepas när man träffas trots att det gått så lång tid?
Varför klassåterträff egentligen? Är det för att det hör till när åren går eller är det för att man verkligen vill träffa sina gamla klasskompisar?
Alltså: Klassåterträff - hiss eller diss??



Till något helt annat

Strax dags att åka upp till gymmet och svettas lite. Idag blir det X-fit.. Länge sen jag körde det och jag håller tummarna för att jag överlever..

Om du lämnade mig nu


Winnerbäck - du gamla fria nord


Winnerbäck & Lisa Ekdahl - Kom änglar


Biljetter till Winnerbäck i höst är bokade!! Riktigt nice!
___________________________________________________________________

" Alla stunder vi haft spelades upp i mitt huvud om och om igen "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0