Själv ett tag...

En film är avklarad... Fighting eller vad den nu hette.. ganska bra faktiskt! Emmie är påväg hem till Martin. Robin ska hämta och skjutsa lite folk, kommer tillbaka sen. Då blir det ännu en film. Om han får bestämma blir det väl skräck - vilket jag inte tycker är någon höjdare.. är alldeles för skraj för sånt!

Håller på att lägga upp mina första filmklipp på youtube - tar världens tid men filmerna läggs upp på bloggen sen.
Nahepp, vad ska jag fördriva tiden med nu då? I ca 40 minuter... hmm... kanske somnar i soffan om jag inte gör något vettigt!
Just nu rullar filmen Half baked.. helt sjuk!

Kram kram
________________________________________________________

" Varför är det så svårt att prata om känslor? "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0