Magen är arg...

Idag har jag fan ätit massor - jämfört. En drickyogurt, en halv risifrutti och lite pytt i panna... Kan säga att magen är jävligt arg nu, det gör liksom ont! Den har ju knappt fått nått att äta på en vecka.. I och för sig är det kanske bättre än illamåendet som inte är lika farligt nu!


Igår när jag kom hem var det inte ett moln på himlen. Massor med stjärnor lyste och jag ångrar idag att jag inte la mig ner och tittade.. Tänk att få ligga en hel natt under stjärnorna och drömma sig bort, drömma sig bort till en annan värld!

Basshunter - utan stjärnorna



__________________________________________________________________________

" Fast dom lever i en annan värld "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

- och själv är man hungrig!

2009-08-27 @ 17:35:44
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: mi

Nästa stjärnklara natt får vi lägga oss ned och bara titta tills vi inte orkar mer. Det är ju underbart. DEt enda vi behöver är riktigt varma kläder och hopp om myggfritt. :P

2009-08-27 @ 21:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0