Klart bäst!?

Förra årets vinnare, Göteborg, körde sina fyrverkerier igår och vilken show... Helt otroligt! Klart bäst! Förmodligen kommer de vinna även i år. Eller jag hoppas på det iaf.
Alla fyra dagars fyrverkerier är inspelade och kommer alltid att finnas kvar... Igår var tittade jag på fyrverkerierna med Andreas, Folke, Henka, Ida och några andra muppar som jag aldrig träffat förut.

Idag blir det jobb jobb jobb.. Börjar egentligen inte förrän halv ett men måste förbereda en massa.. Skriva ut och få ordning på alla papper som jag i fredags lyckades kopiera i fel ordning så nu ligger de huller om buller..

Känner mig forfarande inte helt ok, har knappt käkat på tre dagar, har ingen ork och mår illa så fort jag äter..
Efter jobbet blir det ut och gå med Emmie i Vrinneviskogen... Jag tror både hon och jag behöver rensa tankarna!

__________________________________________________________________________

" Jag saknar dig! "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0