Kan mobiler inte bada!?

Hemma från jobbet... Fortfarande trött och helt förstörd.. Simskolorna börjar nästa vecka och vet inte riktigt hur jag ska klara det om jag mår så här.. Bättre är det men...

Ska in till stan om ett tag. Måste lämna in mobilen, den har lagt av igen. Använder den gamla mobilen just nu vilket inte är någon höjdare! Många av mina nummer ligger kvar på den andra mobilen. Problemet denna gången är att den inte ens startar.. hmm.. varför vet jag inte riktigt.
Kanske har att göra med att den för några månader sen badade lite.. Men borde jag inte märkt något tidigare? Nu har det ju ändå gått så pass lång tid. Tycker att den borde överleva då!?

Nej, vila var det...
Hörs senare!

_________________________________________________________________

" Kall och varm på samma gång "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0