Kräftskiva...

Vaknade 11 igår, ganska pigg men eftersom jag kunde, låg jag kvar, somnade om och gick upp strax före halv 1.. Senaste på hur länge som helst!!

Igår var det jag som blev chafför. Hm.. jo.. Hämtade upp mina föräldrar halv 4, sedan förbi affären och köpte sallad och efter det ut på landet..
Även om jag tvingades köra så hade jag riktigt roligt.. Massor med människor var det och som tur var några av mina vänner; Richard, Fridell, Matrin, Ida, Jenny, Jonas.

Vi körde 5kamp, tyvärr slutade mitt lag bara 3:a (av 5 lag)
Några bilder från kvällen. Tyvärr är några bilder tagna med mobilen eftersom jag glömt att ladda batteriet till kameran.

Käkade gjorde vi i det nyrenoverade garaget..
Det var en blandning mellan kräftskiva och invigning av garaget!

Martin, Richard, Ida och Fridell anländer =)

Fridell fick fixa några extra stolar...

Martin pratar i mobilen - som vanligt

Hmm...



Kasta hästsko - en av grenarna i 5kampen.. Jag lyckades
inte träffa en enda gång.. =(


Kubb... också en del i 5kampen

Är det nu Fridell ska sluta dricka kanske??


Andreas och lilla jag...

Jo men visst... =)

Jo men Fridell nu blir det inga fler öl...

Partyhatten blev en...

Ölhållare... vad annars??


Det var några bilder från gårdagen... hihi..
Idag kom jag upp ur sängen någon gång vid halv tio.. Andreas sover fortfarande och jag blir galen!!!
Idag blir det väl ut till Andreas föräldrar igen.. käka mat som blev över från igår.
Senare blir det nog en promenad i skogen tillsammans med Emmie...




Filmerna som jag skulle ladda upp får vänta ett tag. En av dem har försvunnit och dessutom går det inte att lägga upp något - när man trycker på HTML-knappen går det inte att lägga in något. Eller är det bara jag som är knäpp? Iaf, Robin kommer hem på onsdag, han får hjälpa mig med det! Om jag inte lyckats lösa det själv innan.


________________________________________________________________

" Vissa samla massor med +poäng, andra samlar massor med -poäng "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0