Hemma en snabbis...

Har kommit hem från utbildningen och mötet.. gick väl ganska bra tror jag..
Dock fick jag några onda och ifrågasättande blickar men men. Det får jag väl ta. Har lagt ner ett jävla jobb på allt material de fick idag så om de inte använder det blir jag galen.. Allt de fick är grunden i verksamheten, så utgår de inte från det vet jag inte hur det kommer att bli.
Ett antal regnskogar gick åt men det får vi väl leva med!?

Nu käkar jag lite och snart är det dags att ta en promenad i Vrinneviskogen med Emmie.. =)
 

Från nt.se
Harmoni, glädje, skönhet, musikalitet och enastående timing. Bättre än så här kan det knappast bli. Så löd juryns motivering när Göteborgs fyrverkerifabrik i år igen utsågs som vinnare i SM i musikfyrverkeri.

Japp japp, precis som jag sa..hihi


___________________________________________________________________________

"  öka  ;)  "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0