Golf, ett brutet revben & fyrverkerier

Golf i går då... När mamma och pappa spelade for jag runt och tog kort.



              
Här satt jag som en mupp och tittade när de gjorde puttar
och chippar...




Efter att lektionen var klar gick vi bort dit man kan stå och slå ut bollar. Vet inte vad det heter.. Är ingen golfmänniska..
Min först boll kom ca 2 meter. Mitt bästa slag: 60meter.. Inte så bra men snyggt var det!!
När jag skulle slå min tredje boll ringde min telefon, lillebror ringde från Göteborg. Han hade brutit ett revben och fått en spricka i ett.. Hmm... På nollningen hade de bildat hög och självklart hade han hamnat längst ner. Det var en en kom och hoppade på högen som det small till och ett revben gick av. Efter en timme tyckte hans klasskompisar att han skulle åka till sjukhuset och några timmar senare hade han kommit hem med en massa värktabletter, det var då han ringde mig.


Efter golfen matlagning och sen in till stan och tittade på fyrverkerierna.. Förhoppningsvis blir det även in till stan ikväll.
Imorn in till jobbet 8-12 och efter det direkt till gymmet och senare kanske ut till svärföräldrarna för att gå igenom alla sakerna vi fått...

______________________________________________________________

" Jag kommer alltid att älska dig "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: Daniel

Coolt!

2009-08-20 @ 10:42:36
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: anne

:)

2009-08-20 @ 10:52:05
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0