En sten har lyft från mitt hjärta...

Igår kl 14 satte jag mig i stolen på lucky 7. Ca 1 timma och 15 minuter senare var jag klar! Nu har jag med mig mina stjärnor för alltid, de som betyder så mycket för mig. Min bror följde med mig och innan nålen nuddade min hud var jag som ett nervvrak.. Precis som vid första tatueringen hade jag med mig dextrosol som jag knaprade i mängder.. haha.. Under tiden jag blev tatuerad fick min bror med jämna mellanrum mata mig med dextrosol. Jag tror, om jag ska vara ärlig att mitt blodsocker hade varit i botten om jag inte käkat dem..
Denna tatuering gjorde mycket ondare än den förra. Om det beror på att där jag gjorde den andra var känsligare eller om jag var mindre nervös vet jag inte..
När jag väl krälat mig upp hur stolen, vilken jag satt bak och fram i, gick jag fram till spegeln och beundrade min nya tatuering! Jag är verkligen toppennöjd. Hoppas nu på att den läker som den ska...
Kan lova att det var inte lätt att sova i natt. Jag som brukar ligga och sova på sidan och just på högersidan. Fick i natt sova på vänster sida eller på magen.. inte alls bekvämt..

Igår, några timmar efter att tatueringen var klar gick vi på fotbollsmatch; IFK mot Assyriska.. och vilken utklassning! Trots att Assyriska spelade hur fullt som helst många gånger, vann IFK med 5-1. En av Assyriskas spelade sparkade bland annat en IFKspelare i ansiktet och kom undan med ett gult kort! VA? Men men seger blev det iaf!
  

 
Och så var matchen igång...

 

  
Och så var matchen slut.. För mig var det första IFK-matchen och jag tyckte att det var riktigt kul!
Förhoppningsvis blir det inte den sista!
På vägen hem mötte vi farbror blå..



Imorse vaknade jag upp och mådde hur illa som helst.. Har mått riktigt illa många gånger förut men detta tog fan priset..! Ringde till läkaren igen.. har fått en tid på måndag. Nu är jag trött på det här.. Tänker få svar på varför jag mår som jag gör!! Så är det!!

Ikväll kanske det blir speedway.. inte bestämt än men kanske..!
Imorn blir det troligtvis att träna..

I flera dagar har det varit kaos i mitt huvud... Tankarna har snurrat och jag har inte kunnat få några svar.. tills idag. Nu känns det bättre.. Klart att jag fortfarande är orolig men jag vet iaf att han finns där!
Visst är det konstigt det där.. att man kan känna på sig när något inte är som det ska.. Att man i magen kan känna att något inte stämmer, att det inte är som det brukar..

___________________________________________________________________

" Jag har upptäckt paradoxen att om jag älskar tills det gör ont, så finns det ingen smärta längre, utan bara kärlek "

// Lisa







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0