Drömmen var ingen verklighet

Allt kan förändras fort.. riktigt fort.. bara på en sekund!
Visst är det konstigt! Vad är det egentligen som händer? En relation, ett förhållande kan på ett par sekunder rasa samman. Vad är det som gör att vi fastnar för vissa människor? Och hur kommer det sig att vi fastnar för personer som det inte fungerar med? Det är konstigt!


Hemma igen.. mobilen fungerade bara 15 minuter efter att jag fick tillbaka den. Nu har den muppat igen!! Blir helt störd på detta!! Har testat med en annan mobil, samma problem då. Konstigt värre... Ska kolla om jag kan låna en mobil av pappa och se om det blir bättre!!

Maten då... inte bättre.. från imorse har jag lyckats få i mig en macka och en drickyogurt..
Ikväll.. hmm.. vet inte än.. kanske iväg en sväng, iaf till mina föräldrar och kolla mobil - det går inte att vara utan.. hihi!


Faith Hill - There you´ll be



________________________________________________________________________

" hmm jo det är skapligt konstigt "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0