Nästa gång ska jag inte glömma mobilen

Lördag igen... och möjligtvis fest ikväll?

Träningen i torsdags gick nog ganska bra.. men alla situpen på coren var riktigt besvärliga eftersom jag hade världens träningsvärk.. Igår var det dags för ett nytt träningspass - X-fit. Något seg i kroppen men jag lyckades ta mig igenom hela passet och kom ut ur lokalen levande..
Efter träningen i torsdags hamnde jag lite oväntat på Trädgårn. Robin fyllde år och det var väl självklart att det skulle firas.. Det var massor med folk på trädgårn - antar att alla tar alla möjligeheter som finns nu att vara ute i solen, snart är det ju höst igen!

Idag har jag varit en snabbis in till stan, träffade Emmie och köpte presenter till min bror som fyller år på måndag. Hittade också en roligt grej som jag förhoppningsvis kan ge bort redan ikväll.. hahaha...
Fick skjuts in till stan av Andreas som ändå skulle åka till jobbet en sväng. När jag skulle kliva ur bilen inser jag att mobilen ligger kvar hemma.. Jävligt träligt men jag skulle nog klara mig, jag hade ju bestämt med Emmie när vi skulle ses så... varför skulle det hända något just idag?
Men tiden gick och ingen Emmie.. hmm.. började fundera på vilken tid vi hade sagt. Gick en sväng i några affärer och sen tillbaka men ingen Emmie. Gick ett varv till och när jag kom tillbaka andra gången stod hon där.. "Jag har ju ringt till dig" Mm men hmm.. min mobil ligger hemma.. hahaha.. lyckat värre. Nästa gång får jag se till att mobilen är med. När jag kom hem hade jag fem missade samtal och 2 sms. Hon hade missat bussen och undrade om jag skulle komma hem till henne istället. (Det blev ju lite svårt!) Jag undrar hur de klarade sig när det inte fanns några mobiler.. (?)

Ska hoppa in i duchen nu, fixa naglarna och hoppas på att det blir fest ikväll..!

__________________________________________________________________

" Några dagar försenad men jag letade efter något speciellt "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0