Ännu en dag med vänner & fyrverkerier

Trots regnet och kylan var det in på stan igår också.. Mötte upp en nyfunnen vän 18:30 och vi traskade omkring på marknaden. Jag hade missat att ta med mig paraflax så vi fick trängas under hans. Efter ett tag bestämde vi oss för att gå till Saliga munken där vi käkade kräftor och drack cider/öl.
Märkte att vakten där var en av mina gamla simmarkompisar - det är konstigt det där hur människor förändras, både utseende och sätt att vara!!
När det började bli dags att gå ner mot strömmen för att se fyrverkerierna för tredje dagen regnade det massor men som tur var hade jag lyckats få tag i Emmie som tog med ett paraflax till mig. Tillsammans med Folke, Emmie och Anna bar det av i spöregnet ner genom marknaden och till strömmen..
Spelade in fyrverkerierna igår också men regnet förstörde dom helt! Men kanske även om vädret hade varit bättre så var torsdagens fyrverkerier mycket bättre!

Några bilder från igår:
  

Från ett regnigt Norrköping...


  

Ikväll är det sista dagen med fyrverkerier och in till stan blir det! Har lovat att spela in dom även idag! Jag hoppas på att det är bättre idag...


______________________________________________________________________

" Jag ska gifta mig med en solros... Jag är förälskad och solrosor är så bra för mig "

// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0