Alla flyttar och jag stannar kvar...

Alla mina närmsta vänner flyttar - det gör så jävla ont.. Det är snart bara jag kvar!
En i Holland, en i Stockholm, en ska flytta till Göteborg och en ska flytta till Örebro, lillebror har flyttat till Göteborg... vad är detta? De som är kvar, ni får inte flytta, inte ni också...
Va fan...


Melissa Horn & Winnerbäck - som jag hade dig förut


Winnerbäck - jag har väntat på ett regn


Winnerbäck  - Stockholms kyss


Winnerbäck - varning för ras


Vaknade imorse och mådde skit.. kanske var det gårdagens händelser som förstörde mig helt..
Började med rix fm festivalen som egentligen var skit men iaf, efter det ner till strömmen för att titta på fyrverkerierna. Vackrast hittills, en känsla som inte går att glömma, en känsla som kommer finnas kvar - för alltid..
När jag skulle hem fick jag sällskap till bussen, en buss som aldrig kom, 45 minuter efter att bussen skulle gått fick jag nog och vi ringde taxi. Problemet var bara pengar.. hade inte alls mycket kontanter och fick säga till taxichaffören att jag var tvungen att hämta pengar sen när vi var framme. Den otroligt snälla chaffören lät mig åka hela vägen hem trots att jag bara hade pengar att komma lite mer än hälften.. Evigt tacksam!!
Somnade inte förrän kl halv 2, helt slut i huvudet.. helt förvirrad..
och på det vaknar jag och tvingas gå upp kl 7 för att vara på jobbet kl 8.. vilket skit!

Bilder från gårdagen
  

  
                                                                Så gulliga... =)
    
Andreas Jonsson
  
Söta pojkar...

Robin blir iknuffad i strömmen?

Har stått hela dagen och kopierat papper till mötet och utbildningen på söndag. Nu ska jag inte sitta och lyssna som jag gjort så många gånger förr. Nu är det jag som ska prata och försöka vara duktig och viktig. Nu är det jag som ska kunna och veta! Hur ska detta gå?

Ska aldrig vara hemma själv, inte om jag inte måste, det är för jobbigt. Om jag får prata med någon i telefon är det okej!
Andreas jobbar sent idag. Måste hitta någon som vill ut.. här kan jag inte sitta..!!

______________________________________________________________________

" Jag vill bara ge dig en kram, och säga att allt kommer att bli bra.. att allt kommer att lösa sig "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

- ah jag vet hur det känns /;

2009-08-21 @ 16:04:47
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0