Helt ny situation...

..och det kändes verkligen inte trevligt. Kanske som jag hade väntat mig kanske inte.. Jag har aldrig sätt mig själv sån.. har nu blivit placerad i ett fack. I ett fack jag aldrig skulle komma till, aldrig trodde att jag skulle komma till.. men helt plötsligt är jag här... och varför vet jag inte..

Att tro att allt är så bra, att livet är så perfekt gör det inte lättare. Rätten att må dåligt liksom försvinner helt..! "Kanske måste det bli lite kämpigt för att du ska förstå hur bra du har det?" Vem har rätten att säga vem som får må dåligt och vem som inte har det?
Känslor är inget man kan styra över.. kanske är det få som verkligen förstår det!

Nomy - Self Therapy



Jupps jupps... nu har jag sökt mina första jobb... Ansökningarna skickades iväg för någon timma sen och det blev nog rätt bra tror jag!! Nu är det bara vänta och se... Ska söka fler jobb men inte idag. Ska strax ta en promenad till badet för att jobba 15-21:30.
Imorn blir det ut i skogen och traska. Ska få lära oss om hur man kan arbeta med matematik och teknik utomhus. Ska bli intressant!
I helgen vet jag inte riktigt.. plugga måste jag göra för att jag lagt det åt sidan, prioriterade att skriva CV istället. Andreas ska åka cross på lördag, då får jag lite tid att plugga. Middag med familjen kanske det blir. Träning blir det förhoppningsvis också..

Förövrigt.. skrivaren fungerar nu som den ska.. felet då? Jo den underbara USB-kabeln som går mellan skrivaren och datorn. Efter 3 dagar kunde detta konstateras. Känns bra att den fungerar nu men det tog lite väl lång tid.

Hej hopp... snart ut i solen! Musik i öronen och sen är det bara att traska på...
__________________________________________________________________

" Aldrig skulle jag hamna här "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0