Wallanders Ystad...

Jupps jupps.. nu åker jag dit..! Imorn bitti kl 08:00 går bilen! Ska till stranden som brukar vara med i filmerna, njuta av att det är höst, njuta av blåsten och av att jag har människor här! Vänner och familj som vill ha mig och som uppskattar mig för den jag är, tycker jag är värdefull och är beredda att offra allt för mig..
I helgen blir det alltså lugnt, inget jobb, inget plugg och inga tankar.. ska bara njuta av att bo på lyxhotell, gå på spabehandlingar och äta god mat.. tillsammans med familjen och Andreas.

Har nu bestämt mig för att ställa upp och prata med kommunens konferens i oktober. Så det bli att börja förbereda sig redan nu. Mycket vill de ha reda på och förhoppningsvis har jag mycket att berätta. Ska ju prata i 15 minuter så jag måste säga endel. Just nu känns det inte som att jag har något att säga men det kommer väl när jag börjar fundera och skissa ner det jag har upplevt på mina praktikplatser.

Har inte riktigt kommit underfund med vad det var som hände.. frågor finns men hinder för att få svar finns i mängder! Vet inte i vilken riktning det går.. information som leder åt olika håll, vart ska det sluta?
Jag vet vad syftet är men det kommer aldrig att bli så..! Aldrig.. finns inte en möjlighet, jag är inte sån.. Försök, men det kommer aldrig lyckas!
Vänner och familj är det mest värdefulla vi har, ta hand om dem! Finns ingen anledning till varför vi inte skulle!


Nomy  -  I miss you     http://www.youtube.com/watch?v=5loHjk9azjY  

Nomy  -  We fall   http://www.youtube.com/watch?v=Gnmbu6pd43Q


____________________________________________________________


" Det går inte att ersätta någon för det finns bara en av dig och bara en av mig "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0