...vet inte riktigt längre...

Har inte riktigt kommit så långt som jag tänkte att jag skulle göra idag med skolarbetet men va fan.. skit samma.. Anledningen är bland annat att jag fick hoppa in och jobba idag, vilket inte fanns med i planeringen och när jag ändå var på badet passade jag på att simma.. långt blev det inte men det var skönt att komma i vattnet. Ska simma med mina vuxencrawlare imorn.

Imorn blir det först att plugga, efter det ska jag till IKEA och köpa en bäddmadrass till Andreas och förhoppningsvis hittar jag nått annat kul. Sen blir det jobb.
På fredag ska jag till Andreas kusin som fyller 13.. jag kommer ihåg när man själv blev tonåring, livet var ett kaos och inte alls något vidare kul. Tur att det har blivit bättre!!

Det känns konstigt att det blev så här, önskar dig tillbaka men som du sagt så kan jag inte göra ett skit, kan inte påverka dig till att tycka eller göra annorlunda! Känns meningslöst att försöka även om jag skulle vilja göra det.. försöka tills jag lyckas! Men jag känner mig maktlös och vet inte vad jag ska göra... önskar dig tillbaka och önskar att du kunde förstå, förstå det jag säger och det jag inte säger.


Nomy & Dlay - brothers by their love   http://www.youtube.com/watch?v=1CsAo84nGG0

_____________________________________________________

" Det är som ett sjögräshav med hajar "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0