Vad hände på vägen?

Livet är för kort för att slarvas bort... Hur länge ska gamla konflikter förstöra en relation?

När jag förut stod och väntade på bussen på väg hem fick jag syn på en bil. En bil med namnet som jag alltid hoppas slippa se. Vill inte höra och inte se. Namnet på min farfars företag.
Insåg idag att jag inte har många chanser kvar, vet han om det? Vet han att han inte har många chanser kvar? Kanske är det dags att lägga allt gammalt bakom sig? För vem vet hur lång tid vi har kvar. Helt plötsligt kanske du är borta och då har jag inte chansen att träffa dig igen.. men vems ansvar är det? Trots försök från våran sida får vi inget tillbaka. Hur mycket ska man försöka? Vilka ursäkter stämmer och vilka är bara skitsnack för att vi ska ta allt ansvar? Varför ska jag träffa dig om du inte vill träffa mig?

Alla minnen, när det fortfarande var bra, utan en massa bråk, lögner och skit. Det gör ont att tänka tillbaka och veta att den tiden aldrig kommer tillbaka.
Skulle bara vilja ge dig en lång kram, blunda och åka tillbaka...!
Vad hände på vägen? Hur kunde det gå så fel?


Thåström  -  Släpp aldrig in dem här    http://www.youtube.com/watch?v=wi-kl-fpN9I&feature=related

________________________________________________________________________________


" Jag önskar det fanns svar på frågorna "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0