Det känns faktiskt ganska bra...

..tror jag...

Städningen i lördags behövdes verkligen kan jag säga och tid tod det, men nu är det fint!
På kvällen var det bilåka som gällde.. som tur var, var det inte bara en massa raggarbilar ute. Åkte Supra hela kvällen och jag kan säga att det var trångt. baksätet var för helvete mini. Trots att jag satt själv där bak var det inte lätt att få plats. Fick ligga ner och det var ingen risk att jag skulle flyga någonstans om vi hade krockat.
I lördags var det skogsröjjet vilket jag egentligen ville vara på men så blev det inte.. Fick istället lyssna på Takida - reason to cry genom telefonen. Tyvärr hörde jag inte så mycket då det var någon som sjöng i telefonen och massor av galna tjejer runt omkring som skrek.

Igår började simskolan igen och som vanligt var det brist på simdynor och plattor. Det fungerade ganska bra ändå. Barnen var hur duktiga som helst så detta blir nog inga problem men som alltid så finns det barn som är mellan golv och tak, men det löser vi!

Skulle gått på studiebesök idag, men det blev inställt för att de vi skulle till skulle på handledning. Så idag har det varit lugnt. Pluggat och handlat mat. Imorn blir det föreläsning.


_____________________________________________

" Det här är ju inte orginal ju "


// Lisa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0