Bortglömd?


Ny bil är inhandlad, volvo V70 disel...besöket i Sthlm blev lyckat.. till slut. Efter beslut att köpa bilen åkte vi hem till han som sålde bilen, där vi skulle före över pengar till hans konto. Ibland är swedbank ingen höjdare när batteriet i säkerhetsdosan tar slut, vilket det gjorde. Efter mycket krångel och fixande lyckades vi föra över pengarna och vi kunde åka hem, något senare än vad vi hade räknat med men hem kom vi tillslut.

Igår var det simskola igen och nu börjar barnen testa gränser, vad de får och inte får göra. Så mycket irriterade röster blev det men jag hoppas de lärt sig att vissa saker inte är okej.
Vädret var ju inte speciellt bra igår, vilket i och för sig inte gjorded nått för mig eftersom jag jobbade men idag är det ju inte bättre. Är inne och pluggar idag och hoppas på att vädret är bättre imorn när jag ska till skolan..

Vet inte riktigt hur jag ska reagera.. vet inte riktigt varför det tog sån tid och varför jag inte hört nått. Var/är det något som fallit i glömska? Tycker inte att det är något man glömmer men vad vet jag! Kanske är det så att jag ser det på ett annat sätt än andra..

Andreas har gått från att jobba natt till att jobba kväll... vilket inte blev något bättre. Nu går vi verkligen om varandra. När han åker till jobbet är jag i skolan (om jag inte är ledig) och när han kommer hem sover jag. När jag går upp och ska till skolan då sover han.

_______________________________________________________


" För att jag skulle ha något att skriva om eller? "

// Lisa




Kommentarer
Postat av: mi

Jag vill fortfarande ha den där middagen för Hans och Eva om du/ni vill.. Vi kanske kan prata om det någon dag sen.. kramar mi*

2008-09-08 @ 22:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0