Ändrade planer & min lilla Linda

Idag har jag varit ledig från jobbet.. och varför simskolan var inställd har jag inte en aning om. I alla fall var det skönt att få vara ledig en söndag. För det mesta brukar jag hata att vara ledig på söndagar eftersom jag är van att jobba men idag har det varit fullt upp, fixat till gardinerna så att de inte hänger ner i golvet, vilket tod en evighet. Sen var det dags att plugga lite, dammsuga efter det och nu snart ska jag byta lakan i sängen.. Efter det ska jag plocka i ordning lite till..

Imorn skulle jag ha varit hemma och pluggat men ska istället blir det att vikariera på min gamla skola.. vilket betyder jobb 07:45-14:30. Får träffa min bror imorn som också ska vikariera, på samma skola..
Efter jobbet blir det aerobic på friskis 17:45-18:45.. och sen hem och möjligtvis plugga.. en lång dag blir det!

På torsdag ska jag träffa min underbara Linda som kommer hem från Visby... ska bli hur kul som helst! Hon har pluggat klart och jobbar för fullt.. själv har jag max till nästa sommar kvar..och detta med blandade känslor..

_________________________________________________


" Älska mig mest när jag förtjänar det minst, för då behöver jag det bäst "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0