Så iskall...

Idag har jag suttit på föreläsning 3 timmar.. höll på att somna flera gånger, även om det egentligen var intressant. Föreläsningen handlade om ADHD och efter hälften av tiden började jag fundera på hur många av kriterierna för ADHD som stämmer in på mig.. Kunde verkligen inte sitta stilla och det som sas fastnade inte någe vidare..

Väl hemma satte jag igång att läsa. Har nu bara 20 sidor kvar i boken.. och det tar jag imorn.. efter det är det bara pch ge sig på nästa bok som är på 230 sidor. Tydligen ska det inte vara någon höjdarbok!
Blev precis klar med att bränna ut alla bilder jag har på dator.. blir helt galen när det inte fungerar som det ska. Många skivor hamnade i skräpet eftersom det tydligen blev något fel när jag brände. Vad vet jag inte för datorn gör precis som den vill, ibland går det, ibland inte. Så nu måste jag köpa nya skivor.

Ikväll blir det lugnt.. ska titta på top model kl 20 och efter det vet jag inte riktigt.. Förhoppningvis kommer Andreas hem tidigare idag än igår. Han var hemma 3 imorse, och han som skulle jobba kväll..!?
När jag vaknade imorse stod det ett paket på köksbordet.. hihi... fick en ny inspelningsbar dvd-spelare, så nu kanske jag kan skicka min gamla video till soptippen!!


Hmm.. det var nått som inte riktigt stämde... vad vet jag inte!


Nomy - Self Therapy    http://www.youtube.com/watch?v=euHJtIMD6xU

__________________________________________________________


" Jag använder bruset för att ta bort bruset "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0