Fuck I´m old...

Nej, inte riktigt men åren går fort... idag 22 år..
Ska in och käka lunch med Sofie, åka och handla, städa och sen får vi besök ikväll.
Dagen började lite konstigt... vaknade kl 7 och undrade vart Andreas var, han brukar inte komma hem senare än kl 6. Ringde till honom men han hade inte tid att prata, fem minuter senare ringde han upp. När vi lagt på ringde min telefon igen, det var pappa. Sen, efter det samtalet piper det i telefonen igen, ett sms.. hmm.. hur lätt var det att sova.. Somnade senare om och tänkte gå upp kl 9 men helt plöstligt vakande jag och tittade på klockan; 10:30.. VA? Hmm.. flög upp ur sängen undrandes hur jag kunde sova så länge. Så nu blir det inte mycket gjort innan jag ska till stan, vilket skit..

Vuxensimmet började igår... var riktigt kul.. helt nya simmare i crawlgruppen, redan duktiga, det här kan gå hur bra som helst.


Det är konstigt det där.. men säger saker utan att tänka och så fort man sagt det vill man ta tillbaka det. Är det så att vi bara är rädda för vad andra ska tycka eller tycker vi seriöst att det vad idiotiskt att säga det?


Daniel Karlsson  -  Imagine     http://www.youtube.com/watch?v=qeot021DWNU&feature=related

Ebba grön - Die mauer     http://www.youtube.com/watch?v=q4FV6DAoonM


Ha en bra dag nu i allihop, för det har jag tänkt att ha...!

______________________________________________________

" Du ser ut som en italiensk ficktjuv när du sjunger "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0