Värdelösa dag...

Debatter på olika nyhetssidor på nätet är ganska intressanta att läsa.. men det är helt otroligt var människor är aggresiva när de skriver, är ironiska och ibland bara allmänt puckade. Jag funderar många gånger på vilka människor det är som ligger bakom dessa inlägg, hur gamla de är, hur de ser ut och vad de jobbar med.
Det är så himla lätt att skriva saker på internet, för många gånger behöver personer inte stå för vad de har skrivit.. bra eller inte?

Igår var det shopping som gällde men jag köpte faktiskt inte så mycket, blev en jacka och en tröja. Andreas shoppade desto mer. Senare var vi ute på landet och tittade på Fridells ombyggnation av huset.. det blir säkert jättebra när det väl är klart.
Sen i till stan igen och filmtittande hemma hos Kicke som vi inte träffat på evigheter. Trevligt var det och efter berättande om en bruten fot, delad vårdnad om hunden, många "oj" med mera var det dags att ta diseldoris och åka hem.

Imorse fick jag en sån här hemsk känsla.. Brukar inte hata söndagar så mycket som jag gör idag. Kanske är det en blandning av att det verkligen har blivit höst nu och att jag kanske inte riktigt känner för att jobba. I och för sig brukar det vara roligt när jag väl kommer till badet men just nu känns det inte alls kul. Solen lyser men det hjälper liksom inte. Går inte riktigt att beskiva hur jag känner och jag vet inte ärligt varför jag känner som jag gör. Blir cykeln till jobbet idag och förhoppningsvis hinner jag rensa huvudet på vägen.

Imorn ska jag ha praktik och jag hoppas att lärarna jag ska träffa har tid med mig.. eftersom jag inte behövde bestämma någon tid blir jag lite nervös. Kanske är de lite väl optimistiska och tror att de kan hinna med mig i allt farande fram och tillbaka. Ännu svårare blir det eftersom det är måndag och måndagar brukar vara lite röriga... men men vi får väl se. Ska bara ställa ett par frågor och det tar egentligen inte så lång tid. Efter det ska jag på studiebesök hos kommunens stödsamordnare.


_______________________________________________


" Hon ser ut som en sköldpadda i håret "    (??)

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0