Raka benen i bastun...

Igår efter jobbet och efter ett stunds simmande gick jag till omklädningsrummet och fick till min förvåning se en gammal dam sitta och raka benen i bastun... hmm.. ingen höjdare vill jag lova. Sånt där gör man väl för helvete hemma? Om hon tycker att det är okej att göra så bland folk kan hon väl i alla fall tänka på oss andra som inte uppskattar det.

I morse var det ingen sovmorgon inte.. var på praktiken och som väntat fick jag ingen tid för intervju idag, tider är bokade nästa måndag. Men en specialpedagog och en fritidspedagog. Det blev en heldag i klassen istället. Trevligt men en måndag är aldrig riktigt kul då barnen är mellan golv och tak.
Studiebesöket var lyckat och massor med ny kunskap inhämtades. Imorn är det föreläsning och efter det ska jag ta den sista sprutan mot livmoderhalscancer.

Har börjat rensa datorn på, en massa gamla skolarbeten ska bort eller skrivas ut. Vet inte riktigt varför jag har sparat på vissa saker. I lördags kunde jag äntligen få tag på färg till skrivaren så nu går den varm vill jag lova.

______________________________________________________________

" En tjej kan vara snygg men är inte vacker om hon inte har ett fint inre "


// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0